onsdag den 30. januar 2013

Udstyr og journalister

Uge 3
Dag 4 og 5


Tirsdag var en meget stille og rolig dag, med undervisnings planlægning som hurtigt var overstået. Efter frokost tog jeg en af de nye frivillige (som skal være her i 8 uger - yay!) med ud på jagt efter en kedel. Vi fandt en til ca. 170 dkk, så det var ikke så galt. Der blev samtidig også købt Nescafe og det mest spændende.. rugbrød! Så nu er jeg i stand til at kunne spise morgenmad på min balkon. Rugbrødet er tysk og tørt, men det mætter bedre end de baguettes og banana pancakes som jeg har levet af de sidste to uger. Jeg ville egentlig også gerne have et lille køleskab, men tror at det er en lige stor nok investering når jeg "kun" er her i 2,5 måned mere. Da jeg kom til undervisning i Wat Pasaviet gav en af munkene mig et visitkort med en dansk besked bagpå. En journalist ville gerne have at jeg kontaktede ham. Jeg takkede munken og tænkte ikke mere over det, men da timen var overstået kom journalisten pludselig løbende og ville gerne have billeder og alt muligt. Jeg gik med til interview dagen efter, uden rigtigt at vide hvad det gik ud på.

Onsdag mødtes med journalisten efter mine "timer" hos Big Brother Mouse, og det gik okay. Nu er jeg spændt på om det bliver til en rigtig artikel. Det var under alle omstændigheder rart at kunne snakke dansk med en. Jeg har også betalt for weekendens elefanttur - jep vi skal ud og ride på elefanter! Det er jeg noget spændt på - så kan det være at jeg endelig kan få brugt mit kamera lidt mere. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar