lørdag den 19. januar 2013

Jeg overlevede!

Uge 1
Dag 7

Jep! Jeg overlevede den berygtede første uge! Fredag morgen tog vi ud til det tempel jeg underviser i, men noget mad til de kære munke og for at se den brønd som munkene er ved at bygge sammen med nogle frivillige fra GVI. Munkene lever under ret dårlige forhold, men det er rart at de nu har mulighed for at at rindende land (når de engang er færdig med brønden). Du havde gravet et ret stort hul i jorden - med håndkraft! Imponerende! Dagens undervisning i templet var let at forberede, da der var planlagt skype samtale med to tidligere frivillige - munkene elskede det! Da dagens undervisning var færdig stod den på dinner og drinks med (næsten) hele GVI holdet. Vi havde det rigtig sjovt, og trods curfew ved midnatstid, fik vi kolde beer lao og et spil Uno på en af deltagernes balkon efter curfew - vildt hyggeligt.

 Mit flotte outfit. Føler mig som en havfrue når jeg har min sin (nederdel) på hihi :)

Jeg håber at i nyder at få lov til at se et par billeder!

//Kathrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar